Deri në fund të mandatit, qeveria e re do të rrisë pagën minimale në 20.000 denarë dhe mesatarja do të jetë 34.000 denar. Këtë e bëri të ditur sot kreu i LSDM-së, Zoran Zaev në konferencën për shtyp në Shtip.
Ai njoftoi se pensionet do të rriten sipas kostos së jetesës dhe pensionet më të ulëta do të rriten me 21 përqind deri në vitin 2024.
None found
Për më tepër, Zaev premtoi 2.2 miliard euro investime publike dhe 1.2 miliard euro investime private direkte. “Kjo do të zvogëlojë papunësinë me 3% në vit dhe papunësinë një shifrore deri në fund të mandatit,” tha Zaev.
Sipas tij, qeveria e LSDM-së në mandatin e ri do të ndërtojë rrugë të modernizuara në gjatësi prej 300 km dhe rrugë lokale në gjatësi prej 950 km dhe do të vazhdojë me investime serioze në gazifikim.
Pas vendimit të GJKKO-së për pezullimin e ekzekutimit të dënimit, Greta Gjoci ka lënë sot ambientet e IEVP Pojskë, vetëm…
Fushatat parazgjedhore për zgjedhjet në Serbi nuk do të lejohen të zhvillohen në Kosovë. Kështu konfirmoi zëvendësdrejtori i Policisë së Kosovës…
Nxënësit e Gjimnazit “Eqrem Çabej” në Prishtinë janë bërë pjesë e aktivitetit , që u zhvillua në kuadër të projektit…
Ministri i Punëve të Jashtme dhe Diasporës Glauk Konjufca ka kërkuar përfshirjen e plotë të Kosovës në Korridorin 8. Ai…
Bashkimi Evropian ka reaguar ndaj miratimit të ndryshimeve në Ligjin për Dhomat e Specializuara të Kosovës, duke vlerësuar se ligji…
Kryeministrja italiane Giorgia Meloni deklaroi se qeveria e saj është e gatshme të ndërhyjë sërish për të ulur taksat mbi…