Hulumtuesit e universitetit të Baltimores “Johns Hopkins” kanë konstatuar që kafja e mëngjesit vërtet është e nevojshme, sidomos në rastet kur jemi mësuar me të, sepse në të kundërt mund të vihen re simptoma të krizës së abstinencës.
Ekipi i ekspertëve amerikanë thekson që një filxhan kafe në ditë çon në varësi nga kafeina, stimulimit më të përhapur në botë.
None found
Profesori i psikiatrisë, i cili ka udhëhequr këtë studim, Roland Griffiths ka treguar se njerëzit të cilët nuk pinë dozën e tyre ditore mund të vuajnë nga një sërë simptomash të krisës së abstinencës, nga dhembja e kokës deri te plogështia, vështirësitë në përqendrim, madje mund të ndiejnë sikur janë me grip me të vjella dhe dhembje të muskujve.
“Shumë njerëz as që janë të vetëdijshëm sa shumë kafeinë marrin,” thotë Lynn Goldman, dekani i “Shchool of Public Health” pranë “George Washington University”.
Si pasojë, njerëzit mund të kenë probleme me pagjumësinë, tretjen, apo shtypjen e gjakut.
Të sfidosh “hegjemoninë” e kafesë sot mund të paraqesë një detyrë të rëndë për një planet që konsumon 120 000 tonë kafe në vit.
Për shumicën e konsumuesve të kafesë, dobia kryesore e saj është se, nëpërmjet stimulimit të përqendrimit, të ndihmon të bësh më shumë.
Në Uashington ka nisur një nga diskutimet më të nxehta brenda rrethit të Donald Trumpit, se kush do të jetë…
Sipas medias italiane, ajo që nisi si kundërshtim ndaj projekteve për ndërtimin e resorteve luksoze në zona të mbrojtura, është…
Është ndarë nga jeta në moshën 62-vjeçare Prof. as. dr. Albert Riska, një prej studiuesve të njohur të gjuhësisë shqiptare…
Një nga futbollistët më të mirë të të gjitha kohërave, Cristiano Ronaldo, është rikthyer në stërvitje me skuadrën saudite Al-Nassr,…
Kryetari i LVV-së, njëherësh kryeministër në detyrë, Albin Kurti, tha se beson që LDK-ja është dashur t’i bashkohet partisë së…
Kryeministri në detyrë i Kosovës, Albin Kurti, ka thënë të premten se partitë politike duhet të fillojnë diskutimet edhe për…