maqedoni

Rritja e kostos së jetesës në RMV ka ndikuar negativisht në të drejtat e garantuara nga Karta Sociale Evropiane

Gratë, familjet me të ardhura të ulëta, fëmijët, të moshuarit dhe personat me aftësi të veçanta janë të prekura në mënyrë disproporcionale, duke u përballur me një rrezik në rritje të varfërisë, përjashtimit social dhe një përkeqësimi të standardeve të jetesës. Sipas Komitetit Evropian të të Drejtave Sociale (ECSR), kriza e kostos së jetesës ka ndikuar negativisht në të drejtat e garantuara nga Karta Sociale Evropiane, duke rezultuar në mbrojtje joadekuate sociale, ulje të pagave minimale reale, banesa e papërballueshme, varfëri energjetike dhe pasiguri ushqimore.

Në raportin e publikuar sot nga Komiteti Evropian për të drejtat sociale dhe kriza e kostos së jetesës në shtetet anëtare të Këshillit të Evropës, seksioni për Maqedoninë thekson se në vitin 2020 shkalla e rrezikut nga varfëria ishte 21.8 për qind.

Të lidhura

None found

Raporti gjithashtu ofron informacion mbi disa masa të marra në vitin 2022 për të ndihmuar në adresimin e krizës së kostos së jetesës midis grupeve të cenueshme.

“Me ndryshimet në Ligjin për Mbrojtjen Sociale, mbi 177.000 qytetarë morën ndihmë minimale të garantuar. Ndryshimet në Ligjin për sigurimin pensional dhe invalidor prezantuan një metodologji të re për përshtatjen e pensioneve në bazë të rritjes së pagës mesatare dhe indeksit të kostos së jetesës. Prandaj, rregullimi i shtatorit 2022 rezultoi në një rritje prej 9.7 për qind, ndërsa rregullimi i marsit 2023 rezultoi në një rritje shtesë prej 8.4 për qind. Të gjithë pensionistëve iu është siguruar një kompensim i njëhershëm në para në vlerë prej 1.000 denarë (16 euro) për tre muaj, prill, maj dhe qershor 2022, me qëllim të ruajtjes së standardit jetësor dhe zbutjes së ndikimit të inflacionit”, thuhet në raport.

Paga minimale është rritur vazhdimisht që nga viti 2017, nga shuma neto prej 12.000 denarë në 20.175 denarë në mars 2023.

Në përputhje me metodologjinë dhe kriteret e përcaktuara, pas harmonizimit, në mars 2023, paga minimale neto ishte 20.175 denarë. Kjo paraqet një rritje prej 12.1% krahasuar me vitin 2022

të fundit

Protesta studentore ndryshon axhendën e Kombëtares, zbulohet vendimi që nuk ishte marrë asnjëherë më parë

Protesta studentore që do të zhvillohet ditën e nesërme prej orës 14:00, duket se ka ndryshuar edhe axhendën e Kombëtares…

1 minute ago

Vritet me armë zjarri 39-vjeçari shqiptar në Spanjë, dyshohet për larje hesapesh

Një 39-vjeçar shqiptar është vrarë me armë zjarri në një atentat të ndodhur në zonën e Orihuela Costa, në Spanjë.…

8 minutes ago

Rast i H5N1 në një fermë pranë Berlinit, autoritetet vendosin masa mbrojtëse

Një rast i gripit të shpendëve është zbuluar në një fermë në shtetin e Brandenburgut, pranë Berlinit, për herë të…

10 minutes ago

Shembet ura hekurudhore në veri të Rusisë, dalin nga shinat vagonë mallrash dhe vonohen të paktën tetë trena pasagjerësh

Një urë hekurudhore është shembur mëngjesin e kësaj të marte, 10 nëntor, në rajonin e Arkhangelskut, në veri të Rusisë,…

11 minutes ago

Promovohet në Prishtinë monografia “István Schütz, miku hungarez i shqiptarëve”

Në Bibliotekën Kombëtare të Kosovës “Pjetër Bogdani”, në Prishtinë, është prezantuar zyrtarisht monografia “István Schütz: Miku hungarez i shqiptarëve”, me…

12 minutes ago

David Walliams accused of sexual harassment, BBC pulls some of his programs

Komediani britanik dhe një prej autorëve më të njohur të librave për fëmijë, David Walliams, është përfshirë në një skandal…

18 minutes ago