Categories: lifestyleshëndetësi

Pse duhet të përfshini kakaon në dietën tuaj?

Kakaoja ka përqendrime të larta të flavonoideve dhe procyanidineve, përbërës me aktivitet antioksidues që luftojnë radikalet e lira dhe mbrojnë kundër kancerit, sëmundjeve të zemrës dhe plakjes.

Për këto arsye, shihni më poshtë pse duhet ta përfshini atë në dietën tuaj

Të lidhura

None found

Antioksidantë

Sipas një studimi nga Universiteti Cornell, përqendrimi i antioksidantëve në kakaon e nxehtë është pothuajse dy herë më i fortë se në verën e kuqe, 2-3 herë më i fortë se çaji jeshil dhe 3-5 herë më i fortë se çaji i zi. Autori kryesor i studimit, profesori Chang Yong Lee, raporton se më shumë antioksidantë lirohen kur kakao nxehet. Këta antioksidantë ndihmojnë kundër plakjes, detoksifikimin e mëlçisë dhe gjakut, shëndetin kardiovaskular dhe uljen e niveleve të kolesterolit dhe sheqerit.

Humor i mirë

Pluhuri i kakaos rrit në tru nivelet e neurotransmetuesve që lidhen me përmirësimin e humorit. Ai aktivizon serotoninën, hormonin e gëzimit dhe endorfinën dhe vepron si antidepresivë, duke shkaktuar ndjenja gëzimi dhe kënaqësie dhe duke forcuar mbrojtjen e trupit kundër stresit.

Forcon sistemin imunitar

Vetëm një lugë gjelle pluhur kakao pa sheqer siguron 3-9% të marrjes së rekomanduar ditore të hekurit, manganit dhe zinkut. Përveç transportit të oksigjenit, hekuri ndihmon në prodhimin e qelizave të kuqe të gjakut dhe është jetik për sistemin tuaj imunitar. Mangani është një përbërës i kërcit dhe kockave, i cili ndihmon në metabolizmin e enzimave dhe lëndëve ushqyese. Magnezi ndihmon në ruajtjen e energjisë dhe një normë normale të zemrës. Zinku është jetik për prodhimin dhe rritjen e qelizave dhe qelizave të reja të sistemit imunitar. Pa zink të mjaftueshëm, numri i qelizave që luftojnë bakteret zvogëlohet dhe ju bën më të prekshëm ndaj sëmundjeve./albeu.com

të fundit

Israel Refuses to Budge from Lebanon, Defense Minister Says: We Will Not Leave Until Hezbollah Is Disarmed

Ministri i Mbrojtjes së Izraelit, Isrrael Katz ka deklaruar sot se ushtria izraelite do të qëndrojë në Liban, pasi Hezbollahu…

1 minute ago

Horoskopi 14 Gusht 2026/ Cilat janë shenjat që favorizohen nga fati

Dashi Ka shume mundësi qe jeta juaj ne çift te mbetet delikate sot sepse ju do mbylleni ne vetvete dhe…

2 minutes ago

Grid Overload Cuts Power in Saranda for Over 30 Minutes

Prej më shumë se 30 minutash, Lagja nr. 1 në qytetin bregdetar të Sarandës po përballet me ndërprerje të energjisë…

2 minutes ago

Powerful Explosion at Arms Factory Near Rome as Heat and Wind Fueled the Fire

Një shpërthim masiv në një depo armësh tronditi të enjten Italinë. [...] Read More... The post Shpërthim i fuqishëm në…

2 minutes ago

Hysamedin Feraj Criticizes Çitaku and Hoxhaj: Here Is Why They Do Not Say “Down with Serbia

Këshilltari i Kryeministrit Albin Kurti, Hysamedin Feraj në një postim të tij në Facebook ka kritikuar opozitën pas përleshjes në…

3 minutes ago

Ariana Grande është përsëri në një lidhje me ish-të dashurin Ricky Alvarez, këngëtarja publikoi foto të përbashkëta

Këngëtarja amerikane Ariana Grande është sërish në një lidhje me balerinin Ricky Alvarez dhe tani e ka konfirmuar publikisht romancën…

7 minutes ago